torsdag 120510

Uppvärmning: Burgener Warm-Up

Pass:

Hängstyrkeryck 3-3-3-3-3 repetitioner på 90% av din kapacitet

Därefter..

Inom varje 2 min, i 10 min:
6 Hängstyrkeryck (50/35kg)
200m Löpning
max antal Burpee-boxhopp (60/45cm)
Poäng = totalt antal burpee-boxhopp

Utförande: genomför, efter en noggrann uppvärmning, 3 repetitioner hängstyrkeryck på 90% av din kapacitet. Gör totalt 5 set om 3 reps. Gör dem Explosivt, snyggt och stabilt :)

Därefter: sätt igång tidtagningen och börja med att, inom 2 minuter, göra 6 hängstyrkeryck (sänk belastning vid behov. Sen löper du 200 meter och gör sedan så många burpee-boxhopp som möjligt tills 2 minuter har gått. Sen gör du om samma varv tills 4 minuter har gått. Försök att få in så många burpee-boxhopp som möjligt innan tvåminutersperioderna är över. Glöm inte att hålla koll på klockan och notera antalet burpee-boxhopp. Poäng = totalt antal BBH.

Tilläggsträning: Testa Tall snatch och stretcha nacken (Trick Tutorials Stretchtips)
Jämför med: 101119

Vårt gym är fullt..

- Skriv upp dig på kölistan!

Eller träna med Personlig Tränare

5 comments

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>