torsdag 120419

Uppvärmning: Burgener Warm-Up

Pass: Hängryck 3-3-3-3-3 repetitioner på 90% av din kapacitet

Därefter..

På tid, 4 varv av:
3 Hängryck (50/35kg)
2 Overhead squat
5 Knäböj (samma stång)
15 sekunder Ringsupport (går också bra med handflator inåt, sålänge armarna är sträckta)
200m Löpning

Utförande: genomför, efter en noggrann uppvärmning, 3 repetitioner hängryck på 90% av din kapacitet. Gör totalt 5 set om 3 reps.

Därefter: sätt igång tidtagningen och börja med att göra 3 hängryck (sänk belastning vid behov) och därefter 2 overhead squat med samma stång. Därefter gör du 5 knäböj med samma stång. Därefter håller du ringsupport i totalt 15 sekunder (dela upp denna tid om det behövs). Sen löper du 200 meter. Det är första varvet. Gör 4 sådana varv så fort du kan. Glöm inte att notera suttiden. På dem!

Tilläggsträning: Stretcha Vaderna/fotlederna och (Trick Tutorials Stretchtips)
Jämför med: 110204

Vårt gym är fullt..

- Skriv upp dig på kölistan!

Eller träna med Personlig Tränare

4 comments

  1. Pingback: tisdag 120424 | CrossFit Nordic

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>