torsdag 100930

Uppvärmning: Burgener Warm-Up

Pass: Styrkeryck 3-3-3-3-3-3 repetitioner på 80% av din kapacitet

Därefter..

På tid, 5 varv av:
5 Styrkeryck (50/35kg)
15 sekunder Superplanka (som denna, fast statiskt i toppläget)
25 Jämfota sidohopp, över stången

Utförande: genomför, efter en noggrann uppvärmning, 3 repetitioner styrkeryck på 80% av din kapacitet. Vila ordentligt och genomför totalt 6 set om 3 reps. Var explosiv, var stark!

Därefter: sätt igång tidtagningen och börja med att göra 5 styrkeryck (sänk belastningen om den angivna är för tung) och sedan 15 sekunder ”superplanka” (gå ut så långt som du klarar med händerna utan att ländryggen översvankas). Sedan gör du 25 jämfota sidohopp över stången (se upp så att du inte snubblar). Det är första varvet. Gör 5 sådana varv så fort du kan. Glöm inte att notera sluttiden. Sätt fart!

Tilläggsträning: stretcha Lårens baksidor och Höftled och höftrotatorer

Jämför med: 100920

Ta steget..

- Bli medlem hos oss idag!

7 comments

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>