tisdag 120424

Uppvärmning: Burgener Warm-Up

Pass:

Ryckbalans/Snatch balance 3-3-3-3-3 repetitioner på 80% av din kapacitet

Därefter..

På tid, 3 varv av:
8 Hängryck (50/35kg)
16 Höga Boxhopp (80/60cm)
400m Löpning

Utförande: genomför, efter en noggrann uppvärmning, 3 hängryck på 80% av din kapacitet. Gör totalt 5 sådana set. Fokusera på tekniken.

Därefter: sätt igång tidtagningen och börja med att göra 8 Hängryck (sänk belastning vid behov) och därefter 16 boxhopp (sänk höjden vid behov). Sen löper du 400 meter. Det är första varvet. Gör 3 sådana varv så fort du kan. Glöm inte att notera sluttiden. Kör!

Tilläggsträning: Stretcha Lårens framsidor och Höftböjarna.
Jämför med: 120419

Vårt gym är fullt..

- Skriv upp dig på kölistan!

Eller träna med Personlig Tränare

5 comments

  1. Jacob 70kg

    40/40/45/45/50
    Angående ryckbalans skulle jag gärna lasta på några kilo extra men jag känner en rädsla för att skada nacken när jag ska lägga ner stången på nacken för att avsluta övningen. Hur gör ni?
    WOD: 14;34 40kg
    Vinner gör den trägne!:)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>