onsdag 120613

Uppvärmning: Burgener Warm-Up

Pass:

Floor press 3-3-3-3-3, repetitioner på 80% av din kapacitet

Därefter..

400m Löpning, sen 5 varv av:
20m Bear crawl
10 Armhävningar med handsläpp
10 Lätta Svingar (20/12kg)
…400m löpning som avslutning

Utförande: genomför, efter en noggrann uppvärmning, 3 repetitioner floor press på 80% av din kapacitet. Gå långsamt ned. Stanna för en sekund på marken med armbågarna. Fokusera på aggressiv press uppåt. Gör totalt 5 set om 3 reps på 80% .

Därefter: sätt igång tidtagningen och börja med att löpa 400 meter. Sen gör du 5 varv av: 20 meter bear crawl, 10 armhävningar med handsläpp (på fötter eller knän men med båda händerna ska släppa underlaget för en sekund i bottenläget) och 10 lätta svingar (sänk belastning vid behov). Gör dessa 5 varv så fort du kan. Direkt därefter löper du återigen 400 meter som avslutning. Allt detta gör du på tid. Glöm inte att notera sluttiden. BAM!

Tilläggsträning: Stretcha axlarnas framsidor och bröstmusklerna (Trick Tutorials Stretchtips). Teknikträna Ryckbalans/Snatch balance, lätt.
Jämför med: 120326

Vårt gym är fullt..

- Skriv upp dig på kölistan!

Eller träna med Personlig Tränare

1 comment

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>