måndag 120604

Uppvärmning: Amundson Warm-Up

Pass:

Kipping Pull-ups 90% X 3 set

Därefter..

Max antal varv, på 14 minuter, av:
7 Pull-ups
5 Toes to bar
7 Knäböj
42 Double-unders

Utförande: genomför, efter en noggrann uppvärmning, 90% av det antal kipping pull-ups du klarar av. Gör totalt 2-3 set.

Därefter: sätt igång tidtagningen och börja med att göra 7 Pull-ups (gör jumping pull-ups om vanliga inte går) och därefter 5 toes to bar (om du inte kommer hela vägen till räcket med fötterna så gå så högt du bara kan i varje repetition). Därefter gör du 7 knäböj och sedan 42 Double-unders (eller dubbla mängden singelhopp). Det är ett varv. Gör så många sådana varv som det bara går på 14 minuter. Glöm inte att notera antalet varv. Framåt!

Tilläggsträning: Stretcha underarmarna (Trick Tutorials Stretchtips)
Jämför med: 120223

Vårt gym är fullt..

- Skriv upp dig på kölistan!

Eller träna med Personlig Tränare

4 comments

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>