måndag 110815

Uppvärmning: Amundson Warm-Up
Pass: Floor press 4-4-4-4-4 repetitioner på 80% av din kapacitet

Därefter..

På tid, 500m Rodd. Sen 5 varv av:
7 Ringarmhävningar
14 Mountain climbers
7 Medicinbollsfrivändningar (10/8kg)
14 Jumping Jacks

Utförande: genomför, efter en noggrann uppvärmning, 4 repetitioner floor press på 80% av din kapacitet. Genomför totalt 5 set om 4 reps. Gör dem snyggt! Långsamt ned, kort paus med överarmar mot golvet och sen upp. Tummarna runt stången och håll hårt.

Därefter: Sätt igång tidtagningen och börja med att ro 500 meter (eller löpa samma sträcka). Därefter gör du 5 varv med 7 ringarmhävningar (på knäna vid behov eller vanliga vid avsaknad av ringar), sen 14 mountain climbers, 7 medicinbollsfrivändningar (sänk belastning vid behov) och sist 14 jumping jacks. Det är ett varv. Gör 5 sådana varv efter rodden. Gör allt så fort du kan. Glöm inte att notera sluttiden. Rulla igång!

Tilläggsträning: Testa Enarmsarmhävningar. Stretcha bröstmusklerna (Trick Tutorials Stretchtips)
Jämför med: -

Gymmet är fullt!

- SKRIV UPP DIG PÅ KÖLISTAN

6 comments

  1. Pingback: Det är ju bara att resa sig från marken | Livet är härligt

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>