Live från gymmet

Dagens Pass - fredag 120518

Uppvärmning: Catalyst Athletics standard warm-up

Pass:

Teknik i frivändning
Ringdips med vikt 1-1-1-1-1 repetitioner på 90-100% av din kapacitet (PR-försök)

Därefter.. ”Elizabeth”

På tid, 21-15-9 reps av:
Frivändning (60/45kg)
Ringdips

Utförande: genomför, efter en noggrann uppvärmning, 1 repetition ringdips med 90-100% av den extra vikt du klarar av. Genomför totalt ca. 5 set om 1 rep. Försök sätta nytt personligt rekord. Gör ditt bästa :)

Därefter: sätt igång tidtagningen och börja med att göra 21 frivändningar (sänk belastningen vid behov) och sedan 21 ringdips (har du inte tillgång till ringar så gör dubbla mängden vanliga dips och avlasta med hopp om ingen av dessa kan genomföras som vanligt). Det är första varvet. Andra varvet gör du 15 reps av båda övningarna. Tredje och sista varvet så gör du 9 reps av båda övningarna. Glöm inte att notera sluttiden. Gör ditt bästa!

Tilläggsträning: Stretcha allt (Trick Tutorials Stretchtips), massera dig själv och njut av bedriften.
Jämför med: 111222

Vårt gym är fullt..

- Skriv upp dig på kölistan!

Eller träna med Personlig Tränare

Skriv in tid och/eller belastning i kommentarer »

5 kommentarer till "fredag 120518"

  • Bruce M/25/77/184 maj 22, 2012 kl. 17:24

    10:32

  • JockeE 21/176/86 juni 5, 2012 kl. 19:42

    Dips: 30-40-50-45-45kg
    Metcon: 6:45

  • Marcus 186/84/34 juni 20, 2012 kl. 07:42

    Ringdips. 40f fan-35-40-45såja-50

    Metcon. 50kg. Tid. 6:19

Kommentera

Click to buy PurePharma Omega 3 and Vitamin D

Nyheter