fredag 120427

Uppvärmning: Burgener Warm-Up

Pass:

Styrkeryck 3-3-3-3-3 repetitioner på 80% av din kapacitet

Därefter.. ”Isabel”

På tid, 30 Styrkeryck (61/43kg)

Utförande: genomför, efter en noggrann uppvärmning, 3 repetitioner styrkeryck på 80% av din kapacitet. Gör totalt 5 set om 3 reps.

Därefter: sätt igång tidtagningen och gör så fort du kan 30 Styrkeryck (eller fulldjupa Ryck). Dela upp dem hur du vill. Sänk belastning vid behov). Glöm inte att notera sluttiden!

Tilläggsträning: Stretcha nacken och ländryggen (Trick Tutorials Stretchtips).
Jämför med: 120207 och 091027

Vårt gym är fullt..

- Skriv upp dig på kölistan!

Eller träna med Personlig Tränare

6 comments

  1. Pingback: fredag 120608 | CrossFit Nordic

  2. Pingback: måndag 120716 | CrossFit Nordic

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>